Feb 24, 2010

BE STUPID




heyyy everyone!

Are u ready to BE STUPID???


I feel DIESEL advertisement for s/s 2010 soooo much!!!


I really like the irony of their AD as always! ;)


but this "BE STUPID" AD is such a STUPID!!!! LOL


I always try to be smart until now....but I just realized that idea was stupid!


OMG.... :0



















どの広告もいちいちバカみたいに楽しい!
このひねくれ具合が分かる方!私と友達になれます!w ウソ
不況で暗ーい世の中で久々にhipなメッセージですね~
というか本当におバカ!
でもこのメッセージを読み解くと、、、

『自分らしく生きるためには、自分を信じて勇気を持つこと』

なんですよ、、、
ってDIESELのHPに書いてありましたw
感動しました!悔しいけど!


Are u ready to BE STUPID?


YES!!!



if u live in around Tokyo...check this event on the 27th and 28th Feb!

⇒ click here






2 comments:

  1. YES!
    これ大好き!!!
    やっぱり一度きりの人生楽しまなきゃ面白くないよね^^

    楽しむ=幸せに繋がると思う!
    同感!

    しっかしディーゼルって毎回面白い広告とかvideo出すね:)

    ReplyDelete
  2. わたしって広告マニアw
    DIESELの広告は昔から好きだけど、今回のは久々にやられちゃいました♪

    去年がchangeなら今年はbe stupidです!

    ReplyDelete